HTML

Uglee archív

Friss topikok

  • 39371: Mogyikám, egy isten vagy. Mit isten? Istennő :) (2011.02.08. 01:44)
  • 39371: A vécélehúzó elfertőződött? :S (2011.01.19. 10:25)
  • 39371: Jó, biztos én rontok el valamit, de nekem nem sikerült, csak másnapra rendelnem még ilyen étteremb... (2011.01.19. 10:24)
  • 39371: Na, ennek is a narkós, tetves kurva anyját! (2011.01.14. 00:38) 1000

Címkék

2008.04.21. 01:19 Uglee

Na, a szanalmas.hu is feltalálta a web 2.0-t.
3 napja nincs új post, ellenben a régieket folyamatosan előre dátumozzák, most például az a post, ami teljes biztossággal kint van péntek óta, 2008-04-21 00:47:22 dátumot mutat.

A másik nagy csalódás a mosógépünkkel kapcsolatos. Nem is az, hogy elromlott, és Rozsénak 12 órán keresztül pörgette az alsógatyáit, mert az valahol vicces, hanem: kicsit letakarítottam, hogy hátha a koszmocsok állja útját a programkeréknek, és kiderült a szomorúság. Eddig mindig azon nevettem, hogy nekünk egy "Hajdú Minimal Komfort" típusú mosógépünk van, és hogy tényleg minimál, és hogy de vicces. Aztán most előjött a betű a szar alól, és mélységes elszontyolodást okozott látnom, hogy az bizony nem "Minimal", hanem "Minimat". Tével. Így már semmi poén nincs benne. Olyan, mintha egy Vonnegut-könyvből kihúznánk minden igét.

Hanem: Lassan de biztosan kapaszkodok vissza a gyermekzene-írásba, leginkább a bátorság hiányzott/hiányzik, de leküzdöm, mert Reagens basztat, és az inspirálólagosan hat reám.

Minden egyéb tekintetben pedig Critical Mass volt ma, ami azért vicces, mert az erkélyről életemben először láttam olyan dugót, ami csak biciklisekből állt.

Szociológiai körkérdésem pedig:
Régen hogy fejezték ki az emberek, hogy az a mondat, amit írtak, vicces? Már csak azért, mert ott volt az a mondat itt az előbb, ami úgy végződött, hogy "biciklisekből állt", és reflexből írtam a smiley-t a végére, aztán letöröltem, de úgy félig sem volt olyan vicces a dolog. De most úgy döntöttem, hogy úgy hagyom, és most ideírom:

Minden egyéb tekintetben pedig Critical Mass volt ma, ami azért vicces, mert az erkélyről életemben először láttam olyan dugót, ami csak biciklisekből állt :)

Mosolyogtatóbb így?

Vajon ha igen, akkor smiley-val mindent viccessé lehet varázsolni?

Ez esetben: tesztoszteron :)))))))))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uglee.blog.hu/api/trackback/id/tr886553689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása