HTML

Uglee archív

Friss topikok

  • 39371: Mogyikám, egy isten vagy. Mit isten? Istennő :) (2011.02.08. 01:44)
  • 39371: A vécélehúzó elfertőződött? :S (2011.01.19. 10:25)
  • 39371: Jó, biztos én rontok el valamit, de nekem nem sikerült, csak másnapra rendelnem még ilyen étteremb... (2011.01.19. 10:24)
  • 39371: Na, ennek is a narkós, tetves kurva anyját! (2011.01.14. 00:38) 1000

Címkék

2020.02.01. 20:00 Uglee

Hosszú életem legvégén (legalábbis mostanáig a legvége) sikerült eljutnom lövészetre, kuponos, kici-occó, de remek, 70 töltényt elpuffogtathattam, ajánlom mindenkinek, kiváló szórakozás.

Ellenben utána ha már arra jártam, betértem az IKEA-ba, mert észrevettem, hogy az üvegtálamnak lepattant a pereme egy kis helyen, és hát miért is legyen egy lepattant, ha lehet jó is, tehát vettem 4 kis tálat, egy WC-kefét, meg még egy csomó bizbaszt, és egy olyan tálat. De ugye csak egy méret volt, és én úgy emlékeztem, hogy ami itthon van, nagyobb, de mondom, nem hagyom ott, elhozom, legfeljebb kisebb, ott megrohad a másikba rakva, jó lesz akkor kompótnak. Hazaérkezvén örömmel állapítottam meg, hogy nem csak a mérete ugyanaz, de a formája is. Aztán közelebbről megnézve teljességgel elszörnyedtem, ugyanis minden ugyanaz volt, az aljának a lapossága, a tál görbülete, a kerülete, minden részlet egészen a lepattant peremig.

Most legalább van kettő :\

-

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uglee.blog.hu/api/trackback/id/tr8215450304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása