Ki mással történne meg ilyen sztori, mint velem?
Rendeltem a Pizzástól egy szezámos csirkemellet salátaágyon. Úgy egy órára rá telefonált nekem a futár, hogy a második emeleten van, és nem találja az ajtómat. Mondtam is neki, hogy az végül is mindegy, mert én a Hűvösvölgyi úton tartózkodom. Mélységesen elnézést kértem, mert nem először rendelem rossz helyre a kaját, csak miközben ezt cselekedtem, a visszaigazoló e-mailre vetődött a szemem, ahol bizony Hűvösvölgyi út volt. Mondta is szegény futár, hogy amúgy is a késés miatt ingyen lenne a kaja, de így már pláne ingyen van, szóval elhozza. Mondtam is neki a címet. Na, mintegy 30 perc múlva felhívott, hogy a Pusztaszeri úton van, és nem találja a házat. Mondtam neki, hogy az nagyon jó, onnan már nincs messze a Hűvösvölgyi út, ahova jönnie kell. Végül 1 óra 40 perces szintidővel kihozta a kaját, azért adtam neki 500 forintot, hogy a benzinje meglegyen, végtére is a diszpécser baszta el.
Már pont megettem a kajámat, mire csöng a telefonom, egy másik futár keres, és közli, hogy meghozta a kajámat, de nem találja az ajtómat. Mondtam is neki, hogy nem is baj, mert nekem már kihozták a kaját, de azért megkérdeztem, mit hozott. Hát paradicsomsalátát és sajttal töltött csirkemellet. Mondtam, hogy még szerencse, mert akkor azt valaki tényleg rendelte valószínűleg, csak nem én. Ja, és javasoltam, hogy rúgják ki azt a jó képességű diszpécsert, mire mondta, hogy még új.
Szép kezdés :)