HTML

Uglee archív

Friss topikok

  • 39371: Mogyikám, egy isten vagy. Mit isten? Istennő :) (2011.02.08. 01:44)
  • 39371: A vécélehúzó elfertőződött? :S (2011.01.19. 10:25)
  • 39371: Jó, biztos én rontok el valamit, de nekem nem sikerült, csak másnapra rendelnem még ilyen étteremb... (2011.01.19. 10:24)
  • 39371: Na, ennek is a narkós, tetves kurva anyját! (2011.01.14. 00:38) 1000

Címkék

2008.04.25. 10:51 Uglee

A világegyetem egyik legnagyobb átveréséről szeretnék beszélni: aboltban kapható pillanatragasztról.

Én még életemben nem tudtam olyan pillanatragasztót venni, ami ne lett volna tele levegővel. Volt, amelyikben egyáltalán nem volt ragasztó. Sőt, olyan is volt, még gyermekkoromban, hogy vettem egyet, és alig volt benne valami, mire visszavittem a boltba, és a pénztáros ribanc (az azóta megszűnt állomási boltban) közölte, hogy örüljek, hogy volt benne egyáltalán, másoknak egyáltalán nincs. Na, akkor nyomtam be a maradékot a bolt zárjába. Ettől persze nem tudtam jobban ragasztani, de a lelkemnek jót tett.

Szóval nem értem, miért van erre szükség. Miért nem lehet normálisan megtölteni, és elkérni az árát? Akkor mindenki jobban járna. Kivéve talán a csaló gazember gyártókat. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uglee.blog.hu/api/trackback/id/tr686553695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása